Perussuomaliseen elämän ristiriitaan, analyysi heidän ristiriitaiseen sisäiseen maailmaansa
Kuten jo varmasti kaikki tiedämme, ovat Perussuomalaiset
rikkoneet erottamisillaan sääntöjä useamminkin. Porukkaa leimaa täydellinen
kyvyttömyys käsitellä ylipäätään ongelmia siis erityisesti sisäisiä ja ulkoisia
ongelmia. Ulkoisia kuvaa hyvin tämä monokulttuurisuuden ylistäminen ja monikulttuurisuuden
tuomitseminen.
Vertaamalla nyt näitä
tietoomme saatettuja ongelmaryhmiä toisiinsa, huomamme että ne selittävät hyvin
ristiriitaisesti samaa asia. Kyvyttömyyttä käsitellä asioita laajemmin niiden
todellisissa, yksityisissä, erikoisissa ja yleisissä yhteyksissään. Erilaisuus
tuomitaan, vaikka juuri erilaisuudesta sikiää mahdollisuus, kuten heidän
joukossaan puolestaan ristiriitaisesti kilpailukyky yhteiskuntaa ylistetään.
Tiedämme myös kansojen sekoittumisen merkittävyyden myös rotujen terveyden
kannalta tärkeäksi. Niinpä mono kulttuurisuus tarkoittaa rodun ja kansan
kulttuurin sisäistä tuhoutumista ja vastaavasti monikulturisuus rodun ja kulttuurin
sisäistä ja ulkoista kehittymistä.
Rasistisella mielellä
on ristiriitansa jota se ei osaa käsitellä, koska se pelkää erilaisuutta.
Yleisenä ilmiönä tämä esiintyy niinkin hullussa ja yleisessä ilmiössä kuin
auktoriteetti uskossa, jota pj. Soini heille edustaa, mutta joka paljastaa
silti vain tyhjän populismin. Auktoriteetti usko toki heijastu laajemminkin
suomalaisessa asenteessa, tiedämmehän sen, että jos mielipide tai kirjoitus
tulee ulkoapäin se on merkittävä, mutta jos sisältäpäin, hyvin perusteltukin
sitä ei edes huomioida.
Nyt, kun olemme havainneet tämän persu ongelman, voimme
tarkastella samaa muiden kohdalla ja todeta että ei kaukaa lippaa heilläkään.
SKP mm. on osoittanut kyvyttömyyttä erilaisuuteen, mutta niinkin merkillinen
ryhmä kuin Keravan pikku punikit eli PTAJ järjestö, syyllistyvät samaan.
Tarkastelua laajennettaessa, tulee pakosta huomioitavaksi,
onko heillä enemmänkin ilmiössä yhdistäviä tekijöitä ja löytyyhän niitä.
Kirjoitushan selittää ne esiin, joten siitä nyt miettimään niin ei tarvitse
toistaa.
Ääripäissä on siis samaa traumaa, joka paljastuu
suvaitsemattomuutena, vaikka luulisi sen olevan niillä vastakohtaista niin eipä
olekaan.
Mutta mitäs siinä heidän välissään, siellä missä ei
ristiriitaa edes tunnu olevan, mitä siellä sitten on, tyhjyyttä vai?