maanantai 7. syyskuuta 2015

Vihapuheen määrittelyä!



Minä olen vihapuhuja, minä haluan itsenäisyyttä, kansanvaltaa, vapautta riistosta, täystyöllisyyttä, velattomuuttaa, roistoja linnaan, poliisille järkeä, irti Natosta ja EU:stä, parempia tie- liikenne järjestelyjä, tasa-arvoa, pääomien yhteisöllistä omistamistamista jne.. Minä olen siis vihapuhuja porvarillisessa ja kapitalistisessa katsannossa, siis myös siinä katsannossa mitä myös Poliisi ja Armeija harjoittaa!

Vihapuhuja onkin vallan kritisoija eli paremman haluaja. Onkin sairasta haluta sitä mitä ahne taloudellinen valta haluaa virkamiesten, väkivaltakoneistojen ja oikeistopolitiikkojen kanssa haluaa.

Oletko sinä vallan kanssa samaa mieltä ja haluat ahnehtia toisilta heidän omaansa omaksi parhaaksesi. Onko sinuta väärin haluta tasa-arvoa ja yhteisöllisyyttä ja että tällaisen vaatijat pitäisivät turpansa kiinni. Minä en ole, minä vihaan moista, minä olenkin se oikeistolaisen presidenttimme tarkoittama vihapuhuja!


Hannu Rainesto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti