sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Kommunismin oikein ymmärtämisestä


Ensiksi pitää sanoa että miljoonat lanttupäät omaksuvat ja toistavat vain valhetta sosialismista ja kommunismista joka heille on heidän todelliselta viholliseltaan syötetty. Siksi on tärkeää joskus miettiä itsekin ja tässä eväitä alkuun!

Kommunismin väärinymmärrys pulppuaa valheista sitä kohtaan ja näitä valheita levittävät käytännössä kaikki, jotka eivät viitsi asiaan edes hieman perehtyä. Laiskat typerykset ovat ongelma myös itselleen vaikka tajuamatta sitä, luovat laiskimukset sen sijaan ovat parhaassa tapauksessa juuri se mitä tarvitsemme.
Kommunismihan on kaikessa lyhyessä yksinkertaisuudessaan hypoteesi paremmasta maailmasta, joka voidaan toteuttaa systemaattisen järjellä rakennetun sosialistisen yhteiskunta muodostuman jälkeen, ei siis sitä ennen. Ainoa ratkaiseva kapitalismin ja kommunismin välinen ero on yksityisien pääoma vuorien lakkauttaminen kommunismissa ja tämä on silloin tehty jo sosialismin siirtymäkauden aikana, jolloin nämä suuret pääomat korvataan yhteiskunnallisilla pääoma vuorilla. Voi sanoa että kaikki muu pysyy ennallaan, sen sijaan pääomien yhteiskunnallisuus muuttaa merkittävästi taloudellisen perustan päälle kohonnut yhteiskuntaa ja siten Ihmistä. Ja tämä muutos on sitä oikeaa kestävää kehitystä, muutos irti Ihmisen ja luonnon riistämisestä kohti tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta, kohti vapautta ja todellista demokratiaa.

Kommunismin opetus on kolmen keskeisen opin kokonaisuus, eikä niitä omaksuta kerhoissa joissa opetusmetodit ovat dogmaattiset, tieteellisyyden metodeista erotetut opinto pätkät. Tarvitaan laajempaa, tiedeopetuksen omaksunutta joukkoa, joka pystyy välttämään pinnallisuuden romantisoivan vaikutuksen, ja esittämään asiat riittävän kansanomaisesti eli tekemään opinnoista portaikon jota kiivetä ja jolla lopulta voi tulkita kapitalismin valheiden verkkoa totuudenmukaisesti että luovasti. Tällaisen joukon luominen on tämän hetken keskeinen ongelma kommunistiselle liikkeelle, joka päinvastoin on tänä päivänä toiminut tällaista otetta vastaan.

Kommunismi on kansantaloustieteen, filosofian ja valtio-opin, sekä tieteellisen tiedon rakenne opin, tuotantotalouden sekä näiden tieteellisesti omaksumisen kokonaisuus. Nämä alueet kattavat merkittävän dialektisen kokonaisuuden, jolla selviää sen hallittuaan jo hyvin pitkälle yhteiskunnallisessa toiminnassaan.
Kapitalismi taasen tekee tuhojaan aamusta iltaan, joten olla paneutumatta oppimiseen aikakautena, kun kapitalismi kuolee, tekee emä munauksen ja pettää jopa luokkansa odotukset. Teoreettiselle oppimiselle on aikansa, eikä se ole sitä keskellä alkavaa vallankumousta vaan se on tehtävä nyt juuri, kapitalismin kaatumisen kynnyksellä! Nyt pitää opiskella sosialismin asioita, niitä joita asetetaan tulevan uuden yhteiskunnan käyttöön, muuten ollaan auttamatta myöhässä ja ajaudutaan kaaokseen kuin pimeänä keskiaikana. Nyt pitää olla pitkäjännitteinen, sillä tehtävämme on pelastaa maailma ihmisineen että luonnon monimuotoisuus. Tämä tehtävä on meille langennut jo rakkaiden lapsiemme vuoksi joille haluamme vain parasta mitä maailma voi suoda.

Marxilaisuutta pitää opiskella korkeakoulussa vuosia tallaisen koulutusmallin hitauden ja kalleuden vuoksi, vasta tällöin asiakokonaisuus alkaa valjeta ja oppilas omaksumaan oikein, tieteellisen marxilaisuuden otteen. Ja vasta tällöin hänestä voi tulla jopa oikea marxilainen, puolueen ja oikeudenmukaisuuden sotilas. Marxilaisuus eli kommunismi voidaan omaksua myös pitkässä juoksussa ja se onkin miljoonien ainoa mahdollisuus, siihen pitää kunkin ryhtyä kaikkialla missä on koossa riittävä, luova tulevaisuuteen suuntautunut joukko. Jokaisen asioita hallitsevan on uhrattava tässä kohtaa oma osaamisensa laajaan valistamiseen jotta saamme luotua riittävän suuren tietoisten joukon. Minä olen valmis valistamaan sitä joukkoa joka alkaa ottamaan kansanvalistamistehtävän vastaan. Tämä voidaan tehdä sekä tapaamisilla että virtuaalisesti. Minun metodini keskeisin osa on luovan mutta tieteellisesti painottuvan omaksumisen välttämättömyys. Minä lähden liikkeelle koko kolmen keskeisen opin kokonaisuudesta että tieteellisen teoriatiedon omaksumisesta. Kootkaa oppimiseen halukkaita ryhmiä ja ottakaa yhteys, muodostetaan yhdessä opintokonaisuus joka toteutetaan ensiaskeleen portaana juuri teille jotta oppisitte opettajiksi miljoonille.

Marxilaisuus ei ole vain rakkautta Ihmiseen, luontoon ja elämään, se on myös systemaattista elinikäistä oppimista kaiken yhteiskunnallisen parhaan omaksumiseksi kunkin erityisalalla. Tehtävämme on pelastaa Ihminen, maailma, elämä ja kaikki se hyvä mitä olemme vuosituhansien saatossa jo luoneet!

Hannu Rainesto

Punakaartien keskusjärjestö

3 kommenttia:

  1. HEI! Onko Teillä Hyvät Toverit selvillä se asia, että Materialistinen Historiakäsitys on vain ja ainoastaan pieni osa sellaista ympäristöä kuin Luonnon Dialektiikka eli LD. Kun nyt tilanne on se, jonka mainitsimme, niin pitää kai todeta sen, että jos me haluamme olla loogisia, niin myös Yhteiskuntaosiot pitää liittää ja pohjustaa Luonnon Dialektiikka eli LD rl:ään. Haluamme nyt sanoa vielä sen, että emme kiellä Teitä Hyvät Toverit liikkumasta Marxismi-Leninismi-ympäristössä, mutta on kai nyt eräillä kulkureilla ainakin jonkinlainen oikeus siihen, että HE ainakin yrittävät tutkia sitä, että onko Marxismi-Leninismi-asiassa olemassa yhtään mitään logiikkaa ja realismia. Olemme ikävä kyllä tulleet tutkimustyömme tuloksena siihen tulokseen, että ei tarvitse olla positivisti, kun huomaa sen asian, että Marxismi-Leninismi romahtaa täysin sekä Logiikkatestissä että Realismitestissä siis Marxismi-Leninismi ei ole mitään muuta kuin jonkinlainen USKONTO jos sitäkään. Miksi on näreet ja asian haarat siten kuin tarinoin?

    VastaaPoista
  2. HEI! Sopiiko Marxismi-Leninismin Yhteiskuntatiede ja Filosofia rp:n lausepuun peruslauseeksi mikään muu kuin Objektiivinen Idealismi rp:n lausepuun Peruslause A)HENKI-KÄSITE sekä B)N-ulotteinen Luontoavaruus ja N-ulotteinen Laatuavaruus? Mitä mieltä ovat Karpaattien Ylinerot ja vielä erityisesti Tonavan Aurinko sekä Aurajoen ja Vantaan Joen Puoluekapojen TOIVO- ja KORVA-remmi? Miksi Marxismi-Leninismi NYT ei voi loogisesti ja reaalisesti olla osana Materialistinen Filosofia rp:tä Hyvät Kaikkien Alojen Erikoisnerot? Ainakin minun vastaukseni on se, koska Marxismi-Leninismi tietoteorian osalta pohjautuu Suhteellisuusteoria ja Alkupaukkuoppi sekä vielä AIKA-AVARUUS eli Professori Zöllnerin Neliulotteinen Geometria rl:ään. Mehän nyt Hyvät Ylinerot ja Yrittäjäkapot tiedämme sen, että Materialistinen Filosofia ja Pääomakirjan Arvolakimalli perustuu Luonnon Dialektiikka eli LD rp:hen. Nyt LD:n lausepuun peruslause on A)AINE-MATERIA(MASSA) sekä B)Kolmiulotteinen Luontoavaruus ja N-ulotteinen Laatuavaruus, Euklidinen Geometria siis VIIVA, PINTA-ALA, TILAVUUS ja XYZ-avaruus. LD:n kategoriat eli laatumuuttujat ovat Yksityinen, Erikoinen ja Yleinen, Kausaliteetti, Stokastisuus- ja Kuvauspostulaatti. LD:n liikelaki on Määrälliset ja Laadulliset Muutokset, Vastakohtien Ykseyden ja Taistelun Laki, Kieltämisen Kieltäminen eli SOPIMUSLAKI. Nyt kysyn vielä Puolueneroilta ja Kepulikapojen TOIVO- ja KORVA-remmi rl:tä sitä, että jos me hyväksymme Materialistisen Filosofian Koulukunta rL:n tietoteoriaosioksi Suhteellisuusteoria ja Alkupaukkuoppi sekä Professori Zöllnerin Neliulotteinen Geometria rl:n sekä AIKA-AVARUUS-ympäristön, niin mikä todella sopisi lausepuun peruslauseeksi? Me saamme nyt siitä olla varmoja, että Luonnon Dialektiikka eli LD:n lausepuun peruslause ei voi olla Marxismi-Leninismin Materialistisen Filosofian Lausepuun peruslause. Niin ja nyt Hyvä Kysymys on se, että mikä todella. Onkohan tilanne se, että meidän pitää hyväksyä myös Materialistinen Filosofia rL:n lausepuun peruslauseeksi Objektiivinen Idealismi rp:n lausepuun peruslauseen HENKI-KÄSITE sekä N-ulotteinen Luontoavaruus ja N-ulotteinen Laatuavaruus?

    VastaaPoista
  3. HEI! Onko meillä käytössämme sellainen Yliopistofysiikka, Yliopistokemia ja Yliopistofilosofia, joka voisi olla looginen ja reaalinen myös Luonnon Dialektiikka eli LD rl:n mielessä? Sopiiko Yliopistoluonnontiede ja Yliopistoyhteiskuntatiede niihin ympyröihin pätevästi, jotka on liitettävissä Materialistinen Filosofia ja Pääomakirjan Arvolakimalli LD:ssä rp:hen Hyvät Iskutaistelijat? Onko totta sellainen asia, että Yliopistoluonnontiede tällä hetkellä perustuu Objektiivinen Idealismi rL:ään vai ei? Mitä mieltä asiassamme on Puoluekapojen TOIVO- ja KORVA-remmi siis Puolueneuvos rL?

    VastaaPoista